PREVIEW R2M WORKOUTS 

Onze workouts zijn gericht op fitter worden, strakker worden en spieropbouw. Er zijn routines per spiergroep van 10 minuten die je snel tussendoor kunt doen, workouts van 30 minuten waarin je heel veel verbrandt of je kunt een uur sporten waarbij het hele lichaam aan het werk wordt gezet!

ARM ROUTINE
BOOTY BURN
CORE WORKOUT
DANCE
FITBOXING
QUICK SHAPING
R2M BBB
R2M CIRCLE
R2M SHAPING
SCHOUDER ROUTINE
 

PREVIEW R2M FOOD

Bij het On Demand abonnement kun je puur en verantwoord genieten met de recepten van 'Lieffer op Locatie'. Met behulp van gezonde en pure ingrediënten zit je in een handomdraai een overheerlijke maaltijd op tafel. Wij geven alvast 4 recepten weg! Laat je weten hoe het smaakte? #liefferoplocatie #r2msports

Salade

RECEPTEN

01

APPEL- BANAANMUFFINS

02

KIP MET GROENTEN UIT DE OVEN

03

ZALM MET KIKKERERWTEN EN GROENTEN

04

VEGETARISCHE BURGER

 

PREVIEW R2M BLOGS

In onze Blogs houden wij ons bezig met een gezonde leefstijl. We leggen uit waarom we niet moeten blijven zitten... 

Natuurlijk Anouschka komt aan het woord. Ze deelt haar expertise op het gebied van voeding en gezondheid. Ook biedt R2M hier simpele truces over hoe jij bijvoorbeeld onze workouts makkelijk kunt casten naar jouw tv.

Thuis sporten en volhouden, hoe doe je dat?

Het sleutelwoord is discipline! Natuurlijk is het verleidelijk om je workout over te slaan als er nog een berg was ligt, je vriendin net belde of jij jezelf weer wijs maakt dat je morgen echt aan de bak gaat. Achteraf roept dat vaak nare gevoelens op. Met deze gouden tips helpen we je een handje!

1. Een vast tijdstip plannen

Daar begint het bij. Plannen en ook echt doen! Jij bent zelf de baas of je er iets of iemand tussen laat komen. Als je agenda het toelaat, plan dan je training in de ochtend. Dan krijg je niet het gevoel van 'ik moet nog'. Het voordeel van On Demand is dat je gewoon in je pyjama voor de tv kunt staan. Niemand die het ziet!

2. Maak een haalbare planning

Begin bijvoorbeeld met 1x per week, schrijf aan het begin van de week op wanneer je de workout gaat doen. Zie het als een afspraak. Als dit goed gaat, kun je naar 2x per week of vaker. Daardoor houd je het ook vol.

3. Houd je doel voor ogen

Herinner jezelf eraan waarom je wilt trainen. Visualiseer je doel letterlijk voor ogen. Dus bijvoorbeeld het beeld van jou wanneer jij WEL in die fantastische jurk past! Wij zijn geneigd om allerlei smoesje te verzinnen wanneer we ergens geen zin in hebben. Maar neem jezelf voor dat jij niet die persoon bent!

4. Overwinningsgevoel

Heb je dat gevoel wel eens gehad, dat jij je echt dacht van; ik voel me lekker in mij vel en ik ben happy met mijn body! Dat gevoel is zo heerlijk! Niet voor iedereen is de weg naar dat gevoel makkelijk het is niet alleen fysiek maar ook een mentale kwestie. Wees trots op jezelf wanneer je weer hebt gesport! Oké je bent misschien nog niet bij je doel, maar hey je bent toch goed bezig?!

 

5. Wees lief voor jezelf

Is het een keer niet gelukt? Geen probleem! Het kan wel helpen om te kijken waarom het niet lukt. En die bron aan te pakken.

 

6. Eigen sportplek

Wanneer je thuis sport, en jij je dus niet in de sportschool bevindt moet je soms improviseren als het om de ruimte gaat. Een deels lege ruimte kun je makkelijk omtoveren tot een home gym! Richt het zo in, dat jij je prettig voelt! Heb je die luxe niet? Bedenk dan van tevoren of je eventueel meubels moet verplaatsen en doe dat dan voordat je gaat beginnen. Zo hou je tijdens je geplande sportmoment ook echt de tijd over om je workout te volbrengen.

 

7. Te hoge doelen

Natuurlijk is het belangrijk om jezelf uit te dagen maar stel niet te hoge doelen. Vaak willen we alles in een te kort tijdsbestek. Kijk naar wat haalbaar is in jouw leven. Wanneer jij nu je doel bereikt, zul je het overwinningsgevoel ervaren. Je hebt nu een succes ervaring en hierdoor ben je gemotiveerder om door te gaan!

 

8. Nieuwe levensstijl

Sporten en bewegen hoort gewoon bij jou nieuwe leven! Het is een onderdeel daarvan. Net als dat je elke dag je tanden poetst of boodschappen doet, ga je ook gewoon even sporten punt.

Ik zeg altijd maar; 'Jij bent de regisseur van je eigen leven! Succes'

Ruby

 TIPS & TRICKS 

 Vitamine D, doe je ook mee? 

 R2M HEALTH 

‘Vitamine K2/D3 helpt bij bestrijding van Corona-virus’ wordt er steeds vaker genoemd in het nieuws. Deze vitaminepil is een ontzettend belangrijke aanvulling en ik leg je graag uit waarom.

Wij hebben calcium nodig voor sterke botten en tanden. Calcium speelt een rol bij ons immuunsysteem, onze hersens, spieren, gewrichten en hormonen.

Zonder vitamine D wordt de calcium niet goed opgenomen in ons lichaam. Zonder de K2 weet de D3 niet waar het opgenomen moet worden. Teveel D3 zonder K2 kan zelfs gevaarlijk zijn. De D3 gaat per ongeluk in onze aderen zitten en daardoor vernauwd de boel en krijg je aderverkalking en andere ellende. Gewoon K2 en D3 gezellig samen nemen dus.

Het zijn elkaars wegwijzers en ze wijzen de weg naar gezondheid in je lichaam.

K2 -> D3 -> calcium op juiste plek in lichaam.

 

95% van de Nederlanders heeft een tekort omdat je vitamine D uit de zon haalt, maar wij zijn veel te veel binnen en nu in het najaar schijnt ie sowieso niet genoeg. Je kunt het zelfs letterlijk merken als je een tekort hebt: moe, lusteloos, last van spieren, gewrichten, bloedend tandvlees en sombere/ angstige gedachten. Het boost je immuunsysteem en dat willen we nu juist. Er zijn al onderzoeken waaruit blijkt dat je minder snel corona kan krijgen en anders in een veel lichtere vorm, als je je vitamine K2/D3 op orde hebt. De onderzoeken zijn nog niet bindend, omdat er nog niet genoeg tijd is geweest om op korte termijn dit allemaal helemaal te onderzoeken. Maar waarom zou je wachten tot het misschien misgaat? Bescherm jezelf van te voren. Laat je wel even goed informeren over de juiste dosering.

 

Natuurlijk Anouschka

 Wat is fijn voor jouw brein? 

 R2M HEALTH 

Ken je dat gevoel? Je weet dat je liever wil zijn voor jezelf, maar toch lukt het niet. Je wil gezonder eten, vaker sporten en de nieuwste les van Ruby in je woonkamer doen. Toch lig je nog steeds op de bank en scroll je door social media. De hele week gaat het al elke avond zo. Eigenlijk ben je boos op jezelf, want je wil veranderen. Waarom lukt het nou niet?

Het is misschien wel het naarste gevoel dat er is: boos zijn op jezelf. Maar is het wel nodig om jezelf te straffen met negatieve gedachten? Het is heel normaal dat je niet gelijk enthousiast opspringt en iedere verandering met open armen ontvangt. Onze hersens zijn er namelijk op ingesteld om lekker in onze comfortzone te blijven. We willen in het hier en nu ons goed voelen. We willen het lekker warm hebben, lekker eten en drinken hebben en veilig zijn. Ineens besluiten om elke avond voor de televisie een sportles te volgen en daarna ook nog een smoothie met extra eiwitten te creëren is gewoon best heftig voor je hersens. Het is anders dan anders, misschien voelt het oncomfortabel en kost het teveel energie. Je brein beschermt je hiervoor. Waarom eigenlijk?

Stel dat je al je energie opmaakt en je komt daarna in een onveilige situatie. Dan heb je geen tijd om weg te rennen. Dat was vroeger zo, toen de mensen in de jungle moesten overleven. Ze hadden genoeg eten, drinken en warmte nodig, anders kwamen ze de nacht niet door. En genoeg energie, want wat als er ineens een tijger op zou duiken? Rennen!

Nu je dit weet hoef je niet meer boos te zijn op jezelf. Jouw gevoelens zijn volkomen logisch. Maar er komt naar alle waarschijnlijkheid ook geen tijger. Dus je mag je hersens wel een beetje uitdagen. Spreek jezelf bemoedigend toe: “misschien word ik zo meteen hartstikke blij van de muziek tijdens de sportles” en “die nieuwe smoothie is vast superlekker en dan kan ik meteen een mooie foto ervan online zetten”. Geen boosheid, geen tijgers. Veel plezier met het aangaan van nieuwe avonturen!

Natuurlijk Anouschka